REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO DOMESTICA

Obowiązujący od dnia 6 lipca 2025 r.
Sklep internetowy dostępny pod adresem www.domestica.pl prowadzony jest przez:
Domestica Alicja Jakubiak, ul. Bruszewska 20, 03-046 Warszawa,
NIP: 1181967165, REGON: 541810651, e-mail: kontakt@domestica.pl


§1. Postanowienia ogólne

  1. Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego Domestica, składania zamówień, dostawy towarów, płatności, prawa do odstąpienia od umowy oraz procedury reklamacyjnej.
  2. Klient ma obowiązek zapoznania się z regulaminem przed złożeniem zamówienia.
  3. Sklep prowadzi sprzedaż detaliczną towarów za pośrednictwem Internetu.
  4. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
  5. Ceny towarów widoczne na stronie są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i podane są w złotych polskich (PLN), chyba że zaznaczono inaczej.

§2. Zamówienia i płatności

  1. Klient może złożyć zamówienie: bez zakładania konta (jako gość) lub po wcześniejszym zarejestrowaniu konta użytkownika w sklepie.
  2. Rejestracja konta jest dobrowolna i umożliwia m.in. dostęp do historii zamówień, zapisanie danych adresowych i łatwiejsze składanie kolejnych zamówień.
  3. Warunkiem złożenia zamówienia jest akceptacja regulaminu.
  4. Dostępne formy płatności:
    • Przelewy24,
    • PayPal,
    • przelew tradycyjny.
  5. Zamówienie jest realizowane po zaksięgowaniu płatności.
  6. W przypadku błędów magazynowych lub problemów technicznych, sklep zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia – Klient zostanie o tym niezwłocznie poinformowany, a środki zostaną zwrócone.

§3. Dostawa

  1. Towar dostarczany jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz Unii Europejskiej.
  2. Metody dostawy:
    • Kurier (np. DPD, GLS),
    • Paczkomat InPost.
  3. Koszty dostawy są podane przy składaniu zamówienia.
  4. Czas realizacji zamówienia wynosi zazwyczaj od 1 do 5 dni roboczych, chyba że przy produkcie wskazano inaczej.

§4. Odstąpienie od umowy – zwroty

  1. Konsument ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny w terminie 14 dni od otrzymania towaru.
  2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient powinien poinformować nas mailowo na adres: zwroty@domestica.pl lub pisemnie, wysyłając oświadczenie.
  3. Towar należy odesłać na adres wskazany przez sklep, nie później niż 14 dni od daty poinformowania o odstąpieniu.
  4. Zwrotu płatności dokonamy nie później niż 14 dni od otrzymania towaru lub potwierdzenia jego odesłania.
  5. Koszt odesłania towaru ponosi Klient, zgodnie z art. 34 ust. 2 ustawy o prawach konsumenta.
  6. Zwrotom nie podlegają produkty używane w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia ich charakteru, cech i funkcjonowania.

§5. Reklamacje

  1. Wszystkie produkty oferowane w sklepie są nowe i wolne od wad.
  2. W przypadku stwierdzenia wady produktu, Klient może zgłosić reklamację na podstawie rękojmi w terminie 2 lat od otrzymania towaru.
  3. Reklamacje można zgłaszać mailowo na adres: zwroty@domestica.pl, opisując problem i dołączając zdjęcia produktu (jeśli to możliwe).
  4. Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni od jej otrzymania.
  5. W przypadku uznania reklamacji, koszty odesłania wadliwego towaru i przesyłki zwrotnej ponosi sklep.
  6. Klient może żądać naprawy, wymiany towaru, obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy, jeżeli wada jest istotna.

§6. Dane osobowe

  1. Administratorem danych osobowych jest Domestica Alicja Jakubiak.
  2. Szczegóły dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności dostępnej pod adresem: www.domestica.pl/polityka-prywatnosci

§7. Postanowienia końcowe

  1. Regulamin jest dostępny dla Klienta przed zawarciem umowy oraz w każdej chwili na stronie sklepu.
  2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności:
    • Kodeksu cywilnego,
    • ustawy o prawach konsumenta,
    • ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  3. Spory wynikłe z umów zawieranych ze sklepem mogą być rozstrzygane polubownie – np. przez platformę ODR Komisji Europejskiej: https://ec.europa.eu/consumers/odr

Masz pytania?

Napisz do nas:
📩 kontakt@domestica.pl – pytania ogólne
📩 zwroty@domestica.pl – zwroty i reklamacje